حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خاطرات خودم(۱)

سلام من تازه به جمع بچه های وبلاگ نویس blogsky 

  پیوسته ام  از کسانی که به این وب سر می زنند 

 

 می خوام که من را دربهتر شدن وب راهنمایی وکمک کنند. 

  

نکته :اگه چیزی نوشتم که به نظر خنده داراُمد فقط بخند.خنده باعث = سلامتی وخوشی  

 

چون نمیدونم چی بنویسم واز کجا شروع کنم ! از خودم 

 

 مینویسم.(هم اکنون منتظر کمک شما هستم) 

 

سلام من علی از اصفهان هستم، شماره شناسنامه   

 

کارت ملی و تاریخ تولد هم دارم.دارای مدرک 

 

 کاردانی ،رشته کامپیوتر.متخصص تو اسمبلی کردن 

 

 کامپیوتر،عیب یابی وغیره.در حال حاضرکنار کنکور 

 

(واسه کار شناسی ) هستم چون پشت کنکور زشته  

 

باشی .مدتی که یک مغازه 5 متری گرفتم (البته اجاره ای) که تو اون لوازم جانبی ،بازی و نرم افزار 

 

 کامپیوتری، می فروشم. کسی هم بخواد باپیک واسش  

 

می فرسم. لپ تاپ ارزون هم آشنا دارم. کار های 

 

 اورژانسی هم انجام میدم. 

 

سعی میکنم کارهامو خودم انجام بدم.کارهای زیادی 

 

 رفتم وبلدم، تو هر شغلی یک فوضولی کردم،البته 

 همه ی اینها تفریحی و واسه کسب تجربه بوده،چون من 

 

 درس خوندن را خیلی دوست دارم وقصد دارم ادامه بدم. 

 

رنگ سبزرا دوست دارم ،غذا؛هرچی شما بخورید من هم میخورم. 

آروم و کم حرف.دوست زیادی ندارم؛ چون من خیلی سخت با کسی دوست میشم. 



واسه امروز بسه چون خیلی کار دارم

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر شرقی پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام
ورود به جمع وبلاگ نویس ها رو تبریک میگم بهتون.
از این چند خطی که نوشتین معلومه قشنگ و ساده و صمیمی هستین.
موفق باشین و پیروز.

شما هم همچنین!

ناهید کوچولوو جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ق.ظ http://mohandes-kocholooo.tk/

سلام
به جمع وبلاگ نویس ها خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد