حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

پول

 

 

 

 

سلام! 

 

 امروز می خوام به پول از دید کثیفی وچرک دست نگاه کنیم. 

 

 پول واقعا  کثیفه!  

 

آنقدر کثیفه که  بعضی ها واسه به دست آوردنش دست به هر کاری می زنند. 

 

 من دوست دارم به زندگی از زاویه های مختلف نگاه کنم شما هم امتحان 

 

 کنید خیلی خوبه!  

 

یه گوشه ::::::>اگه بری توبازار می بینی واسه به دست 

 

 آوردن یک ریال پول هزار نوع قسم وآیه ،جان بچه و... می خورند. یعنی 

 

 ارزششو دارههههههههههههه،این پول خوردن دارههههههههههههه.  

 

بعضی  وقتا به خودم می گم : 

 

 چرا این پول اختلاف طبقاتی ایجاد کرده؟  

 

چرا انسان باید محتاج یک تیکه کاغذ باشه.؟ 

  

چرا پول  باید  توسرنوشت آدما دخالت کنه.؟ 

  

چرا به خاطر پول باید رفاقتها ،زندگی ها ،خانواده ها بهم بخوره.؟  

 

 

چرا باید به خاطر پول حق مردم ضایع بشه.؟  

 

و چرا ... .؟؟؟؟؟؟  

 

بعضی ها تایک پول نو به دستشون میرسه آنقدر ازش مواظبت میکنند که یه 

 

 موقع تا نخورد،یا کثیف نشه؛نمیدونند که پول خودش همین طوری کثیف 

 

 هست!   

 

خدارو شکر تا حالا محتاج پول نشدم .هر موقع پول گیر بیارم ،میدمش به 

 

 کناریم . آخه میدونید، کنار من یه بانک هست و من اصلا پولرو پیش خودم نگه 

 

 نمیدارم چون پول خیلی نامرده الآن پیشته ،1دقیقه بعد خدا میدونه پیش کیه. 

 

 یک ضرب المثل فرانسوی که میگوید: جایی که پول باشد ،یک شیطان وجود 

 

 دارد.جایی که فقر باشددو شیطان حضور دارند.  

  

 

 

 

بیایید با هم حالشو بگیریم(منظورم پوله)  

 

 

۱-تا یه پول نو گیر اوردید مثل من اونو مچاله  کنید. 

 

 ۲-یک لیوان چای داغ بریزید روش. 

 

۳-زیر پا لگدش کنید.  

 

۴-گوشه شو ببرید.  

 

 ۵- وخلاصه هر بلایی .................... تونستید سرش بیارید.  

 

 

ودر آخر ،اونو بگیریدشو بندازید تو قلک؛همون جا زندانیش کنید،و موقعی 

 

 بیرونش  بیارید که دیگه ارزشی واسه کسی نداره. 

 

 

  

 

End!

نظرات 1 + ارسال نظر
✿kahrOoOoOoOba✿ چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://kahrobaaaa.blogsky.com/

پولو میدی بغلی ببخشی ها داداش سرخوشی هاااااااااااااااااا


بابا پول دیدی دودستی بچسب ول کن کثیفی و تمیزیشو

ببین این دوره زمونه پول نداشته باشی واقعا ایمانتم از دست میدی

سلام !
گفتم که دید های مختلف داره!
دفعه بعد راجع به اون دید هم مینویسم.!!
مرسی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد