حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خاطرات خودم (۵)جمکران

 سلام!  

 

جاتون خالی دیروز رفتم قم وجمکران .هم تونو  دعا کردم (لهجه کاشونی) 

 

بعدا بیشتر در مورداتفاق هایی که افتادتوضیح میدم.الان وقت ندارم بنویسم .چند تا عکس از خودم همدارم.  

  

  

 

سلام خدمت دوستای خوب و عزیزم!

اینو واسه اونی که میگه  بی خداحافظی رفتی. 

آقا صبح ساعت 6 که بیدار شدم ،داداشم گفت من قم وجمکران ثبت نام کردم ،نمیتونم برم اگه دوست داری جامن برو.منم که بچه ی حرف گوش کنی هستم گفتم! به روی چشم !

جالب اینجاست که دو سه روز قبل دلم خیلی هوای قم وجمکران را کرده بود.یکسال بود نرفته بودم .تو این فکر بودم که واسه 3شنبه این هفته با بچه ها هماهنگ کنیم ثبت نام کنیم و بریم ،که زودتر قسمت من شد.

یه چیز جالبه دیگه .سوار اتوبوس که شدیم رئیس کاروان گفت که این هفته مداح کاروان نیومده و اگه کسی میتونه زیارت بخونه بیادو از این ثواب بهرمند بشه .چند دقیقه صبر کردیم ،کسی پیدا نشد.منم که دنبال کار ثواب بودم جرأت از خودم نشون دادمودستمو بالا اوردم .آقا میکروفن دادن دستم .گفتن بخون.!!! http://s1.picofile.com/file/6567721326/icon.gifhttp://s1.picofile.com/file/6567721326/icon.gif

من گفتم چی بخونم!نمیدونم چی باید بخونم!

اگه میشه بهم بگید چی بخونم!(خواهش میکنم......)

مدیر کاروان گفت:چند تا بیت شعر از امام زمان بخون!بعد دعا فرج وچهار قل ،بعد اون زیارت عاشورا و.........!!!

من حیرون بودم شعر از کجا بیارم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به ذهنم زد داخل گوشیم چند تا پیام شعر از امام زمان دارم.سریع رفتم سراقشو شعرها رو خوندمو بقیه ماجرا.فراموش نشه که هر دفعه یک صلوات واسه آقای راننده ومسافرا وبغل دستی هاو.... چاق میکردم. http://s1.picofile.com/file/6567721326/icon.gifhttp://s1.picofile.com/file/6567721326/icon.gif

یه چیز دیگه !!به من میگفتن روضه بخون.منم چون بلد نبودم می پیچوندمشون.آخر هم گفتن!! یه روضه واسه ما نخوندیا!

از صدام تعریف کردند .بعدم من ترشی زیاد میخورم واگرنه صدام بهترازینا بود. 

خلاصه جاتون خالی نماز ظهرو تومسجد جمکران بودیم .بعد هم رفتیم قم.خیلی خوش بود .

ان شاءالله همه با هم دسته جمعی بریم زیارت.

End!!!                                             

 

 

 

 

 

 

 

  

                     محراب مسجد جمکران 

                                                               

 

                    گنبد وگلدسته مسجد جمکران

 

   

 

                     سقاخانه -جمکران

 

  

 

                    نمایی از مسجد 

  

  

      نمایی از گنبد وگلدسته -حضرت معصومه

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

ای نامرد!
خداحافظی نمیکنی و میری!
باشه! دارم واست

شما؟

[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

حالا منو به جا نمیاری!!!!!!!!!!
برو خودتی

کسی که نقاب زده رو فقط خدا میشناسه.من که هیچم

دخترشرقی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام
زیارت قبول.
خوش به حالتون که رفتین زیارت. منم این روزا خیلی دلم میخواد برم .
تبریک می گم به خاطر دل پاکی که دارین و هر چی از دلتون می گذره اتفاق می افته.
خدا خیلی دوستتون داره.
قدر خودتونو بدونین.

ان شاءالله قسمت بشه شما هم برید.

دختر شرقی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

واقعا رفتین و واسه یه کاروان خوندین.؟؟
اعتماد بنفستون بیست!!!!!!!

بله !جان دودای خوندم!
مرسی!!خیلی مچکر!!

ناهید کوچولوو دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

ثبت نام واسه چی؟
بدون ثبتنام نمیشه کسی بره جمعکران؟

زیارتت قبول باشه

کاروانی یه حال دیگه ای داره!
چون ۳۰-۴۰ نفر آدم عاشق دارند میرند زیارت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد