حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خاطرات خودم(۶)

 

 

سلام خدمت دوستای خوب وگلم.!

امیدوارم هر جا هستید حالتون خوب باشه. 

 

الان خیلی خوشحالم.میدونی چرا؟ چون یکی از دوستامو بعد از 5سال که تازه از لبنان برگشته بود دیدم.اومد مغازه پیشم وکلی با هم حرف زدیم.از اونجا وکارهایی که انجام داده وکارهایی که قراره انجام بده.

تازه زن هم از لبنان گرفته .گفت واسه اش شناسنامه وکارت ملی ایرانی هم گرفتم .

خلاصه خیلی دلم واسش تنگ شده بود.الان هم  از دیدنش خیلی خوشحال شدم،امیدوارم همیشه تو زندگیش موفق باشه . یه چیزدیگه، قرار شد یه کارایی هم واسه من بکنه.اونو بعدا میگم.

End!

نظرات 3 + ارسال نظر
دخترشرقی سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

واای خوش بحالتون
دیدن دوستای قدیمی خیلی خوبه!!!!
منم دلم واسه دوستام تنگ شد

آره!من تا دیدمش روحیه ام عوض شد

جنس مونث سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

بعد ۱ سال رفتی حالا خوبه بغل گوشتونه ...
ان شا الله همیشه خوش و خرم باشی..
الان کاشان دیدن داره بخصوص که فصل گلاب گیری برای خودش اداب و رسوم خاصی داره ..
نیاسر و مقصر رو خیلی دوست دارم زیبان بخصوص دم غروباش ..
دیدن دوستان بخصوص اونایی که خاطرشون عزیزه خیلی به ادم فاز میده .بخصوص اگه چند وقتی هم ندیده باشی..ان شا الله خودتو و دوستت هم موفق باشید .

مرسی!

من سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.my-moon.blogsky.com

سلام
داشتن دوستان خوب بسی نعمت است
ایشالا همیشه در کنار دوستان خوب موفقیتهای عالی بدست بیاورید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد