حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

آموزنده(بیدار شدن)

سلام !!!!!!!!!!!!

 

امروز میخوام یه راهی به اونایی که صبح به رختخواب چسبیده اند  

 

وخیلی سخت بیدار میشند نشون بدم . دنیا را آب ببره ،اونا رو خواب  

 

میبره ،هر چی میگی پاشو میگه 1دقیقه دیگه..........،بزار یه کم 

  

دیگه بخوابم..........،الان پامیشم.....شما برو من خودم پا می  

 

شم ..........

 

خیلی راحته ،من امتحان کردم جواب داد،شما هم امتحان کنید.

 

شب که خواستیدبخوابید به متکات یا همون پشتیت بگو صبح فلان 

  

ساعت منو بیدار کن.ببین چه طوری بیدارت میکنه.

  

دیگه احتیاج به گوشی ، ساعت یا  خروس و... . نداری .

 

موفق باشید.!!!!!!منو یادتون نره!  

 

bay!!!!!!!! 

  !

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترشرقی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام
منم به این موضوع اعتقاد دارم و واقعا کار میکنه.

ماندانا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.wildtigress.blogsky.com

سلام چقدر وبلگتون دوست داشتنی هست

لطف دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد