حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خاطرات خودم

 

 

سلام!

جاتون خالی این دو سه روزه تو مراسم اعتکاف بودم .  

 

البته نه به عنوان معتکف ,بلکه به عنوان خادم .چه حال و  

 

هوایی داشت در بین معتکفین. من این دو روز تعطیلی را  

 

کامل تو مسجد بودم امروز هم چون کسی نبود ازش  

 

مرخصی بگیرم مجبور شدم بیام سر کار و خدا را شکر  

 

میکنم  که این توفیق و لیاقت را به من داد تا در  

 

بین معتکفین باشم  .

 

ای کاش همیشه این مراسم بود.

 

در ضمن همه تون را دعا کردم .

 

 

bay!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم و محسن یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.be-shogheto.blogfa.com

سلام دوست ممنون که اومدی به ما سر زدی
وبت عالیه

دخترشرقی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

واااااااای
خوش به حالتون.
منم عاشق مراسم اعتکافم. ولی تا حالا قسمت نشده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد