حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خاطرات خودم

سلام !سلام! 

 

خدمت دوستای خوب خودم! امیدوارم هر کجا هستی خوب و خوش وخرم باشید. 

 

مشگل اینتر نتم یه جورایی حل شد ! از این به بهد سعی میکنم زودتر آپ کنم.  

 

خوب! دیگه چه خبر !بهضی ها میاند سر میزنند و بدون سلام و خداحافظی میرند . 

 

::::::::::>>این  تو قانون وبلاگ نویسان نیست  .مگه زیر برگه را امضاء نکردید.؟؟؟ 

 

بگذریم.با یه لطیفه چطورید.......................... 

  

مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از  

 

مشتریان بانک کرد و پرسید: آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟

 

مرد پاسخ داد: بله قربان من دیدم سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و اورا در جا  

 

کشت .او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید آیا شما دیدید که من  

 

از این بانک دزدی کنم؟

 

مرد پاسخ داد : نه قربان. من ندیدم اما همسرم دید!!   

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

 نکته اخلاقی: وقتی شانس در خونه شما را میزند، از آن استفاده کنید. 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

درخواست همکاری از شما دوست عزیز
اگر حاضر به نویسندگی در وبلاگ www.takbarg1.blogsky.com هستید در قسمت نظرات من رو مطلع کنید
منتظر شما هستم
حتما به ما سربزنید

مجید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://majidnazari65.blogsky.com/

سلام.
ایول خیلی جوک باحالی بود.

علی چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://ali-sh-3d.blogfa.com

مرسی از لطفت داداشم.پاینده و پایدار باشی

علی چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ http://ali-sh-3d.blogfa.com

ای مثل خودم علی!با من تو بمان

یادآور منجلی با من تو بمان

هر چند که در شهر غریب و بی کسی

دوری ز دلم ولی با من تو بمان

(فیالبداهه محض گل روی علی نازنینم سرودمش کمی و کاستیشو به بزرگی خودتون ببخشید)

مرسی علی جون!
دمت گرم!
لطف کردی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد