حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

عروسی...ویروس....اردو...آهنگ

 

سلام! 

 

امروز همه کارهایم به هم ریخته .ازهمین اول صبح دارم وقتم و تنظیم میکنم  

 

واسه شب .چون امشب عروسی پسر خالمه ! 

 

خیلی خوشحالم !چون دیگه رفت قاطی مرغ ها!ان شاا..که خوشبخت بشه! 

 

 

بعد از این حرفها دیروز یه ماجرای جالب واسم پیش اومد گفتم بنویسم!  

 

دیروز یه نفر اومد در مغازه هم سن وسال خودم و گفت یه فلش دارم میخوام  

 

ویروس کشی کنی!فلش رو ازش گرفتم وگذاشتمش واسه اسکن .اسکنش  

 

که  تموم شد دیدم فلشش حدود ۳۰۰تا ویروس داشت. 

 

یه نگاه بهش کردمو و خیلی جدی بهش گفتم توفلشت ۳۰۰تا ویروس  

 

داری .......! 

 

بگو این ویروسها را از کجا آوردی. 

 

آقا پسره بد جوری ترسید .گفت به خدا اینو مال من نیست من نمیدونم از کجا اومده !!!!!!!!!!!  

بهش گفتم توالان داری ۳۰۰تا ویروس را دنبال خودت جابه جا میکنی میدونی  

 

چقدر خطر ناکه .... 

  

خلاصه پسره خیلی ترسید! فک کنم دیگه اون طر فا پیداش نشه فلشو بهش 

 

 دادم رفت.وقتی رفت کلی خندیدم........ 

 

یه مثل هست که میگه شوخی شوخی جدی میشه!ازمن بر عکس شد جدی 

 

 جدی شوخی کردم. 

 

خدامنوببخشد. 

 

فردا هم قراره از طرف ستاد عتکاف بریم اردو .دقیق نمیدونم کجا میخواهیم  

 

بریم .فقط میدونم که طرف شهر کردهست 

  

جا همه رو خالی میکنم به امید دیدار 

 

  

یه آهنگ جدید هم از رضا صادقی با نام عادت گوش کنید .حالشو ببرید. 

 

 

http://dl.tehranhits12.com/ahang.jadid/shahrivar.90/11/rezaaaa.jpg
 

 کیفیت ۱۲۸ mp3 

دانلود کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://Hadis74.blogfa.com

___________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$
_________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$
__________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$
____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$
_______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$
_________________♥ عمر شیرینت بلند ♥
____________________$$♥♥♥$$$$
______________________$♥♥$
_______________________♥
_________________________
آپمممممممممممممممممممممممممممم

محدثه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

هرررررررررررررررر!!!
بنده خدااا!!!
خوش بگذره.

دخترشرقی پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام
آهنگ عالی بود
عروسی خوش بگذره.
فلش هم خیلی خنده دار بود. قافه اون پسر رو دارم مجسم میکنم

Mohammad جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://vatandoost.blogsky.com

به قول محدثه هرررررررررررررررررر
مبارک باشه
راستی برگشتم اما دوباره میرم

شاهین شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ق.ظ http://tabriznagd2.blogfa.com

آق داداش ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد