حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خاطره

 

 سلام!  

 

اول اینکه  عید تون مبارک (صد سال به این سالها)   

دوم زنگ زدم حافظ گفتم یه شعر واسم بگو (البته این یه حافظ  

 دیگه ست..........)

 

اینو گفت«: 

 

من با تو                    تو با من  

من بی تو                   تو بی من 

   بی معرفتی تو                  بی معرفتی من 

    نه اصلا 

 

من بی قرار               تو بی خیال  

 

تو بی من                  من بی تو  

         

    نه اصلا  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محدثه سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد