حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خودم

 

شلام....................... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

نتونستم بیام عیدو بهتون تبریک بگم  ولی عید تا عید هم تموم شد. 

 

خیلی وقت بود که بارون و حس نکرده بودم خدا را شکر امروز بعد از مدتی بارون وحس کردم و شعر 

 

 

 

 بارون ودوست دارم هنوز چون تورا یادم میاره    

 

حس میکنم پیش منی وقتی که بارون میباره   

 

       ...  

       ... 

 

را خوندم. چه حالی داشت. 

 

 

حمد وسپاس خداوند یکتا را که نعمت خود را بر ما دریغ نکرد.

    

نظرات 3 + ارسال نظر
غدیر چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

عیدتون مبارک.

عید شما هم مبارک

آخر نتونستی طاقت بیاری

باران چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

هاى باران

حرف مرا مى فهمى!

عطشى تاخته بر این دل من

رقص کن...

پاى بکوب...

نیزه بزن...

رقص تو باز تماشا دارد...!!

ممنون!

مرضیه(دخترآهنین) جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://dokhtare-ahanin90.blogfa.com


سلام
خوبی؟
فکر کنم قبلا لینکت کرده بودم.همون نیستی که قالبت مشکیی بود و یه روز برام نظرگذاشتی و عصبانی بودی که چرا برات نظر نذاشتم؟؟

سلام!
خوبم!
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!آخر اومدی.

من همونم!!!!!!!!!!!!!!

ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد