حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

پَ نَ پس - محرم

 

سلام!  

 امروز یه جور دیگه: 

 

آقا تو وبلاگ نویسی هم دست زیاد شده هر چی میخوای بنویسی  قبلا یه نفر نه بیشمار نفر  

 

نوشته اند.

  

چند روز پیش تو دانشگاه ازم کارت پایان خدمت خواستند.منم رفتم آموزش کارتو گذاشتم روی  

 

میز جلوی اون خانومه اسمشو یادم نیست ولی خیلی شوخ وباحاله. یه نگاه به کارت کرد یه نگاه  

 

 به من آخه عکس تو  کارتو با ریش بلند گرفته بودم (من تو سپاه بودم .تهران. اون وقت هم  

 

همرنگ جماعت) بعد چند لحظه گفت :::کارت خودته ؟من  گفتم :پَ نَ پس کارت پسر خالمه  

 

آوردم نشون شما بدم و برم.  

 

جریان پَ نَ پس را که میدونید .جمعه ها. جمعه ایرانی. رادیو

 

 ----------------------------------------------------------------------- 

 

دیگه کوچه و خیابونا داره مشکی پوش میشه .قربون امام حسین برم که واسش چه میکنند. 

 

دیشب  با بچه ها بودیم حوصله مون سر رفت  گفتیم بریم یه سر به بچه های هیئت حیدریون 

 

(که  مداحشون مهدی رعنایی) ومکتب الحسین(مداحشون حمید علیمی) بزنیم .ببینیم چه  

 

کردند.دستشون درد نکنه خیمه رو برپا کرده بودند. داشتند پارچه مشکی یاشو میزدند.ما هم  

 

رفتیم کمک .تا ساعت ۱.۵ یا ۲ اونجا بودیم .دیگه خوابمون گرفت برگشتیم واگرنه هنوزکار داشتند. 

  

جلسات هم از یکشنبه شروع میشه دو تا هیئت ها تو خیابون میر برگزار میشه یکی انتهاش اون  

 

یکی ازطرف چهار باغ بالا ابتداش .حالا به هر حال دوست داشتید برید. 

 

ولی محرم عجب حال و هوایی داره

  

نظرات 4 + ارسال نظر
امین یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.crackpot.blogfa.com/

سلام.
ممنون لطف دارین.

عسل یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com

آخی
ای کاش بعد از این همه وقت به درکی از امام حسین میرسیدیم !
ممنونم که به وبلاگم سر زدی !
بازم بیا ... !

ای کاش
حتما!

محدثه دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ http://aab-nabat.blogfa.com

...سلام.

حلال جمیع مشکلات است حسین


شوینده ی لوح سیئات است حسین


ای شیعه تو را چه غم ز طوفان بلاست


جائی که سفینه النجاه است حسین

منم تسلیت میگم...

amin دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://amin-derage.blogfa.com

سلام خوبی؟؟
ممنون که به وبم اومدی منم ایام محرم رو به شما تسلیت عرض میکنم.
واقعا محرم یه حالو هوایی داره که آدمو دیوونه میکنه.
نمیدونم چه سری که وقتی محرم میاد اون اوباششم آدم میشه اون دختری که ۲۴ ساعت با پسر بوده هم آدم میشه.
قربون امام حسین بشم که وقتی ماه محرمش میاد همه دیوونش میشن.
داداش وب خیلی قشنگی داری اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد