حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خدایا شکرت

 
 
روزی مرده ای به محل کار فرشتگان رفت ودر آنجا دید که فرشتگان به ۳گروه تقسیم شده اند.

 

از گروه اول که تعداد آنها زیاد بود و با عجله کار میکردند پرسید : شما به چه کاری مشغولید؟

 

گفتند:ما خواسته های انسانها رو به نزد خدا می بریم.

 

از گروه دوم که تعداد زیادی بودند پرسید:شماها به چه کاری مشغولید؟

 

گفتند:ما آرزوهای برآورده شده توسط خداوند را به انسانها می رسانیم.

 

ولی گروه سوم که اغلب آنها بیکار نشسته بودند پرسید شما چه کاری میکنید؟

 

گفتند:ما پیغام انسانها را بعد از برآورده شدن آرزوهایشان به نزد خدا می بریم.

 

پرسید مگر جواب آنها چه چیزی است که انسانها از آن دریغ میکنند؟

 

 فرشتگان همگی گفتند هیچ فقط دو کلمه(خدایا شکرت)  

 

پ.ن :فراموش نکنید همیشه شکر خدا رابجا بیارید. 

 

 

خاطره

سلام  

امروز ایستاده بودم پیش راننده های اتوبوس ..........یه خانومی سن وسال دار اومد گفت الان تو  

 

اتوبو س کیفمو زدند.داشت گریه می کرد میگفت :پول وموبایلم به درک .............مدارکمو چیکار  

 

کنم .میخواستم برم بانک واسه دخترم وام ازدواج بگیرم.کلیه مدارک کارت ملی فباله ازدواج  

 

و.........همه تو کیفم بود. 

 

یکی از راننده ها میگفت همیشه این موقع سال که میشه دزدی ها هم زیاد میشه  

 

پ.ن:مکان های شلوغ که میرید مواظب وسایلتون باشید. دزد زیاد شده.........

 

مطالب جالب

مغز عجیب انسان  

دانشنمندان متعقدند که مغز انسان فقط به اول  

و آخر کملات توجه مکیند برای همینه که تو تونستی 

این رو بخونی. حالا بگو چند تا کلمه غلط بود. 

لطفا از اول با دقت بخون تا باور کنی.

خاطره

سلام 

 

 

دیگه دارم به تنهایی عادت میکنم. 

 

رفیقام که ..............همه از هم جداشدیم.............هرکدوم رفتند به سویی.................... 

 

من موندم وخودم ...............دیگه تو دانشگاه هم حوصله ندارم.................دوست  

 

ندارم................رفیق جدید پیدا کنم.............طوری شده که .................دیگه تمایل  

 

ندارم.............میخوام تنها باشم. 

 

 

امشب عروسی پسر خالمه................باید برم........آماده شم. 

 

  

 سلام!!!!!!!!!!! 

اینم چند تا عکس از مسافرتم.در ضمن واسه اونایی که گفتن بدون خداحافظی رفتی. 

 

روز شهادت امام حسن نشسته بودم تلویزیون تماشا می کردم دیدم صحن وسرای حرم امام رضا را داره نشون میده.دلم هوایی شد.پاشدم ساکم را برداشتم ورفتم ترمینال بلیط مشهد گرفتم و راهی شدم.به همین راحتی.

 

 

 

صحن رضوی

 

 

 

 

    

صحن آزادی-خودم

 

 

   

سقاخانه

 

 

 

طلوع خورشید

 

  

 

 

صحن گوهر شاد

   

 

 

انشاا... قسمت بشه اونایی که نرفتند برند.

 

 

 

 

 

 

 

جای شما خالی بود

همه بودند... در آن سر سبزی پاک... در آن سردی ناب...   

 که صدای آب روان در آن جاری بود...  

نقاش طبیعت را تقدیر باید کرد... شکر باید کرد...اما... 

 اما تو نبودی... نگاهت نبود... صدایت نبود... جای تو خالی بود...

شعر

 

ز چشمت اگر چه دورم هنوز....پر از اوج و عشق و غرورم هنوز
اگر غصه بارید از ماه و سال....به یاد گذشته صبورم هنوز
شکستند اگر قاب یاد مرا.....دل شیشه دارم بلورم هنوز
سفر چاره دردهایم نشد..... پر از فکر راه عبورم هنوز
ستاره شدن کار سختی نیست.... گرشتم ولی
غرق نورم هنوز
پر از خاطرات قشنگ توام.....پر از یاد و شوق و مرورم هنوز
ترا گم نکردم خودت گم شدی......من شیفته با تو جورم هنوز
اگر جنگ با زندگی ساده نیست.....در این عرصه مردی جسورم هنوز
اگر کوک ماهور با ما نساخت.....پر از نغمه پک و شورم هنوز
قبول است عمر
خوشی ها کم است.....ولی با توام پس صبورم هنوز
مریم حیدرزاده

so what if your eyes still stairway. . . . The climax of my pride and love and still
If it
rained grief over the months and years. . . . The memory of past I patient still
If they broke my frame. . . . . Glass heart I still I Blur
no choice but to my pains. . . . . The way I think I still pass
The star is not a difficult task. . . . I clutched drowned but still my loaves
Full of beautiful memories combined. . . . . Full of enthusiasm and I still reviewing
I lost you yourself have you lost. . . . . . I love you still I Dionysus
If war is not simple life. . . . . In this field was still I Recentralization
If Coke Barrow did not with us. . . . . Full of Orient… “Rat Pack” and betrayed still
It is happy life are low. . . . . But after I combined with patient still