حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خاطره

سلام 

چند روز پیش یه قضیه ای را واسه بابا بزرگم تعریف کردم.در جوابم یه ضرب المثلی رابهم گفت. واسم جالب بود گفتم شاید شما هم هنوز نشنیده باشید.

گفت یه ضرب المثل قدیمی که میگه::::::::::::>با بچه نمیشه بارببری آسیاب. 

گفتم یهنی چه؟گفت دلیلش اینه اگه تومسیر بارتو از الاغت بیافته بهت میخنده و اگه بار خودش از الاغ بیافته گریه میکنه.یعنی در هر صورت بچه س وجنبه وتوان هیچ کاریا نداره.    

پ.ن:با هم سن وسال خودت رفیق شو. 

 پ .ن: حیف که دیگه الاغ و آسیابی وجود نداره واگرنه روش خوبی بود واسه امتحان کردن بعضی ها 

نظرات 1 + ارسال نظر
alireza پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

داداش من الاغ سراغ دارم .میخوای واست بفرسم.

مگه هنوز الاغی هم وجود داره . نکنه مومیایی شدند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد