حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خودم

 

 

          فقط یه جمله  

 

 

 

 

    خدا دوستت دارم. 

 

 

خودم

 

شلام....................... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

نتونستم بیام عیدو بهتون تبریک بگم  ولی عید تا عید هم تموم شد. 

 

خیلی وقت بود که بارون و حس نکرده بودم خدا را شکر امروز بعد از مدتی بارون وحس کردم و شعر 

 

 

 

 بارون ودوست دارم هنوز چون تورا یادم میاره    

 

حس میکنم پیش منی وقتی که بارون میباره   

 

       ...  

       ... 

 

را خوندم. چه حالی داشت. 

 

 

حمد وسپاس خداوند یکتا را که نعمت خود را بر ما دریغ نکرد.

    

عمومی

 

سلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

صاحب وبلاک میگه »: 

 

یه سیب و وقتی میندازی تو آسمون هزار تا چرخ میخورد تا بیاد رو  

 

زمین البته اینو تو پرانتز بگم که باید محکم بندازید بالاوگرنه صد تا چرخ  

 

بیشتر نمیخوره 

 

اصلا ناراحت نباشیدا دنیا این طوری نمیمونه یه روز هم نوبت ما میشه 

 

 

پ.ن  باید صبر داشته باشی

خاطره

 

 سلام!  

 

اول اینکه  عید تون مبارک (صد سال به این سالها)   

دوم زنگ زدم حافظ گفتم یه شعر واسم بگو (البته این یه حافظ  

 دیگه ست..........)

 

اینو گفت«: 

 

من با تو                    تو با من  

من بی تو                   تو بی من 

   بی معرفتی تو                  بی معرفتی من 

    نه اصلا 

 

من بی قرار               تو بی خیال  

 

تو بی من                  من بی تو  

         

    نه اصلا  

 

 

داستان مارمولک

 سلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

 

این یک داستان واقعی است که در ژاپن اتفاق افتاده است.بخونید.....  

                                                              ..  

                                                              .. 

                                                              .. 

 

  شخصی دیوار خانه اش را برای نوسازی خراب می کرد(خانه های ژاپنی دارای  

 

فضایی  خالی بین دیوارهای چوبی هستند)این شخص در حین خراب کردن دیوار دربین  

 

آن مارمولکی را دید که میخی از بیرون به پایش کوفته شده است دلش سوخت و یک  

 

لحظه کنجکاو شد وقتی میخ را بررسی کرد تعجب کرد این میخ ده سال پیش هنگام  

 

ساختن خانه کوبیده شده بود!چه اتفاقی افتاده؟
 

مارمولک ده سال در چنین موقعیتی زنده مانده !در یک قسمت تاریک بدون حرکت  

 

چنین  چیزی امکان ندارد و غیر قابل تصور است متحیر از این مساله کارش را تعطیل و  

 

مارمولک را مشاهده کرد.تو این مدت چکار می کرده؟
 

چگونه و چی می خورده؟همانطور که به مارمولک نگاه می کرد یکدفعه مارمولکی  

 

 

دیگر  با غذایی در دهانش ظاهر شد مرد شدیدا منقلب شد ده سال مراقبت چه  

 

عشقی !چه عشق قشنگی!

 

اگر موجود به این کوچکی بتواند عشق به این بزرگی داشته باشدپس تصور کنید ما تا  

 

چه حدی می توانیم عاشق شویم.
اگر سعی کنیم ... میشه.