حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خاطرات خودم(۷)

سالااااام! 

 

خدمت دوستان وتمام مردم دنیا .اونایی که به هر نحوی زیر این آسمون دارند زحمت میکشند. 

 

یه نکته خدمت دوستان خوبم::::::::>> 

 

اگه اومدم به وبتون ونظر نگذاشتم از دست من ناراحت نشید.چون من همین طور که کم حرف میزنم !کم هم مینویسم!وبه قول قدیمی ها با زبون بی زبونی یه نظر می زارم. 

 

دم همتون گرم.!!!!

ادامه مطلب ...

عکس جالب

 

 سلااااام !! 

 

چند تا عکس جالبب.ببینید!!!

 

ادامه مطلب ...

درس زندگی(۳)

 

صداقت شرط موفقیت در کار وزندگی.!

شعر

 

 

تن آدمی شریف است به جان آدمیت 

                       نه همین لباس زیباست نشان آدمیت   

 

 

 

  

                ! !

ادامه مطلب ...

ضرب المثل وسخن بزرگان(۷)

 

اونی که سخت باهاش دوست میشی ،سخت هم از دستش میدی. 

 

خاطرات خودم(۶)

 

 

سلام خدمت دوستای خوب وگلم.!

امیدوارم هر جا هستید حالتون خوب باشه. 

 

الان خیلی خوشحالم.میدونی چرا؟ چون یکی از دوستامو بعد از 5سال که تازه از لبنان برگشته بود دیدم.اومد مغازه پیشم وکلی با هم حرف زدیم.از اونجا وکارهایی که انجام داده وکارهایی که قراره انجام بده.

تازه زن هم از لبنان گرفته .گفت واسه اش شناسنامه وکارت ملی ایرانی هم گرفتم .

خلاصه خیلی دلم واسش تنگ شده بود.الان هم  از دیدنش خیلی خوشحال شدم،امیدوارم همیشه تو زندگیش موفق باشه . یه چیزدیگه، قرار شد یه کارایی هم واسه من بکنه.اونو بعدا میگم.

End!

ضرب المثل وسخن بزرگان(۶)

 

  

 

حتی بهترین چوب هم ممکن است دچار موریانه شود.!!!