حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

حس

آمدیم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم .نه با هر قیمتی زندگی کنیم.

خاطرات خودم(۸)

 

سلام!

خدمت دوستای عزیزم!اونایی که با سر زدنشون به من انرژی میدند. 

من  عرز خواهی میکنم از دوستا ی خوبم. از اینکه نمی تونم  

 

زیاد آپ بشم ،یا اینکه بیام بهتون سر بزنم .چون این چند وقت  

 

خیلی  سرم شلوغ بود.مدیر موسسه واسش یه مشکلی  

 

پیش  اومده بود  نمی تونست بیادسر کار.بعد منو جانشین  

 

خودش کرد.این چند وقت خیلی اذیت شدم .صبح ساعت 6که  

 

از  خواب بیدار میشدم واسه نماز، نمی خوابیدم واز ساعت8 تا  

 

ساعت 12شب سر کار بودم.  

 مسولیت قبول کردن هم خیلی سخته.حساب،کتاب وبا  

 

مشتری سرو کله زدن،حرس وجوش خوردن و بی خوابی.... . 

 

 

خلاصه تا یه فرصتی پیدا می کردم می امدم و نظراتون که  

 

واسم خیلی مهم بود جواب میدادم.یا یه مطلبی می گذاتشتم. 

 

ولی خدا رو شکر یه تجربه خوبی بود واسم تو امر مدیریت.(یه تجربه دیگه کسب کردم) 

 

به امید روزی دوباره!دوستتون دارم!

 

 

bay! 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترشرقی دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
تبریک میگم تجربه خوبتون رو.
موفق باشید و شاد
امیدوارم تجربیات خوبتر و مهمتری هم بدست بیارید.

دریا دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://sahel-tanhaie.blogfa.com/

سلام خوبی ممنون که اومدی ولی یه چیز بهت بگم ناراحت نمیشی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد